Hapuskan Jerawat dengan Hiruscar Anti-Acne

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Jerawat merupakan masalah dimana pori-pori muka tersumbat dan menghasilkan kotoran yang menimbulkan radang kemerahan pada kulit. Jerawat walaupun kecil, ianya memberikan impak yang besar pada seseorang individu. AJ sendiri tak lari dari masalah jerawat. Walaupun tak begitu teruk, kehadiran jerawat buat AJ rasa malu dan kurang berkeyakinan untuk berjumpa dengan orang lain. Kalau time period tu, lagi banyak jerawat naik terutama pada bahagian dahi dan dagu. AJ akui jerawat membuatkan AJ rasa kurang berketrampilan. Bila kulit berjerawat, mekap macam mana pun tetap nampak sedikit kesan jerawat yang timbul tu.


Sekarang ni bila usia dah cecah 31 tahun, lagilah AJ kerap naik jerawat. Antara faktor yang membuat jerawat naik bagai diternak-ternak ni, perubahan hormon, cara hidup dan pemakanan. Baru ni AJ diperkenalkan dengan produk Hiruscar Anti-Acne. Produk ni baru je dilancarkan pada 15 Ogos yang lepas di Le Meridian Hotel, Kuala Lumpur. Kalau nak tau, AJ antara yang pertama mencuba produk ni tau. Produk yang dilancarkan oleh DKSH Malaysia mampu bertindak membebaskan kulit dari masalah jerawat dan mengekalkan kulit yang sihat.


HIRUSCAR ANTI-ACNE oleh Medinova Switzerland ini merangkumi 3 jenis produk iaitu Hiruscar Anti-Acne Pore Purifying Cleanser, Hiruscar Anti-Acne Pore Purifying Serum dan juga Hiruscar Anti Acne Spot Gel telah diuji secara klinikal untuk membantu menangani masalah jerawat seperti bintik hitam, bintik putih, papul dan pustul. Rumusannya yang unik dan ringan bertindak mengawal pengeluaran sebum secara efektif, mengurangkan bakteria dan sel kulit mati serta membuatkan kulit lebih lembab dan bebas jerawat!

Pelancaran oleh jemputan VVIP.

Sesi perkongsian bersama Dr Ch'ng Chin Chwen dan Syada Amzah mengenai masalah dan perawatan jerawat.

Jom AJ kenalkan korang dengan rangkaian Hiruscar Anti-Acne dan fungsinya :

Hiruscar Anti-Acne Pore Purifying Cleanser
RM 27.80 (100ml)



Berfungsi membersihkan kulit wajah. Rumusannya yang lembut membantu mengurangkan lebihan minyak dan membersihkan kekotoran pada pori muka. Menjadikan kulit lebih lembab.

Cara penggunaan : bersihkan muka dengan air dan urut perlahan pada wajah dan bilas sehingga bersih.

Hiruscar Anti-Acne Pore Purifying Serum
RM 75.00 (50g)



Berfungsi menghaluskan pori dan melembabkan kulit. Pelembab yang ringan pada wajah untuk melindungi kulit dari pencemaran yang menjadi salah satu punca timbulnya jerawat.

Cara penggunaan : Oleskan serum pada wajah dua kali sehari pada waktu pagi dan malam.

Hiruscar Anti Acne Spot Gel
RM 26.80 (10g)




Berfungsi sebagai agen penjagaan kulit. Diformulakan khusus untuk mengurangkan masalah jerawat seperti whitehead dan blackhead. Ianya boleh mengurangkan dan memudarkan kesan parut jerawat pada wajah.

Cara penggunaan : Sapukan pada kawasan yang beejerawat sebanyak 2 atau 3 kali sehari.

Antara ketiga-tiga produk ni, AJ paling suka dengan Spot Gel sebab ianya mampu mengecutkan jerawat dalam masa yang singkat. Produk ni memang hero bagi AJ. Selain mengecutkan jerawat, spot gel ni boleh mengurangkan keradangan pada kulit lebih lagi bila jerawat yang dah start timbul kesan kemerah-merahan. Sekarang kalau kemana-mana, spot gel sentiasa ada dalam beg!


Hiruscar Anti-Acne Uni Campus Roadshow menanti anda!



Sempena pelancaran produk Hiruscar Anti-Acne terdapat enam (6) universiti terpilih di sekitar Lembah Klang akan dikunjungi pada 26 September sehingga 31 Oktober 2017 iaitu :

❀ Universiti Kebangsaan Malaysia, Bangi (UKM)
Universiti Islam Antarabangsa Malaysia, Gombak (UIAM)
Universiti Malaya (UM)
Universiti Putra Malaysia (UPM)
Universiti Teknologi Mara, Shah Alam (UiTM)
Tunku Abdul Rahman College University, Setapak (TAR UC)

Para pelajar boleh mendapatkan khidmat nasihat dari pakar dan boleh mendapatkan sample produk yang akan diedarkan semasa program roadshow tu nanti.

Bagi pembaca blog AJ yang berminat nak mendapatkan sendiri produk Hiruscar Anti-Acne, pula, korang boleh mengunjungi mana-mana outlet Watsons yang berhampiran. Ataupun dapatkan secara online dari Watsons E-Store : http://www.watsons.com.my/search?text=hiruscar

Berita Baik! Berita Baik! Berita Baik!

AJ mencari 5 orang yang bertuah untuk memenangi 5 set produk Hiruscar Anti-Acne yang bernilai lebih RM 100. Kalau korang nak join, korang boleh ke facebook AJ dengan klik link ini. Jangan lepaskan peluang keemasan ni, manalah tau kalau-kalau korang antara 5 orang bertuah yang AJ cari?


Maklumat lanjut  mengenai produk Hiruscar Anti-Acne :

Facebook : Hiruscar Malaysia
Instagram : @hiruscargel

P/s : #hiruscarantiacnemy #clubspotless


3 ulasan

  1. hai..mcm mana nk beli, whatpp 0137973797

    BalasPadam
  2. sekarang ni jerawat kemain sakan tumbuh ni.. naik motor kann.. so dapat produk ni bagus ni

    BalasPadam
  3. mmg terbaik ni.... jeragat leh hilang tak?

    BalasPadam