Vivo S1 Pro Hanya RM1,199 Kini Berada di Pasaran

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Minggu lepas, AJ sempat menghadiri majlis pengenalan telefon pintar keluaran terbaru Vivo S1 Pro yang telah mula berada di pasaran pada 7 Disember 2019. Telefon pintar kali ni kan menampilkan design yang lebih trendy dan menarik. Bende pertama yang menarik perhatian AJ masa mula-mula nampak model ni kan warna yang cantik. Didatangkan dengan 2 warna pilihan iaitu Fancy Sky dan Knight Black.



Selain tu kan, telefon pintar Vivo S1 Pro ni tampil dengan beberapa ciri yang menarik sesuai bukan sahaja untuk remaja, malahan mereka yang berkerjaya. Kamera yang berbentuk diamond dan juga kepelbagaian fungsi kamera memang menepati citarasa ramai orang. Yelah, zaman sekarang, telefon pinar bukan sahaja digunakan untuk buat panggilan ataupun mesej semata. Telefon pintar kini menjadi salah satu pengganti kamera juga.



Masa hari pelancaran tu memang AJ belek habis-habis teknologi yang ada pada Vivo S1 Pro ni. Ianya mempunyai 8GB RAM dengan 32MP selfie dan 48MP AI camera. AJ rasa berbaloi sangat dengan harga pasaran yang ditawarkan iaitu RM1,199 sahaja.

Jom kita tengok pulak teknologi lain yang dicipta dengan Vivo S1 Pro ni. Bagi kaki game kan, Vivo S1 Pro berteknologi Qualcomm Snapdragon 665 octa-core processor dengan 8GB RAM dan 128GB ROM untuk lebih laju dan lancar. So nak main mobile legend ke, PUBG ke memang takde masalah.



Sebagai blogger macam AJ ni, kamera memang memainkan peranan penting, Yelah, adakalanya memang tak rajin nak usung kamera ke sana sini, Sebab tu AJ kata telefon pintar ni pengganti kamera jugak. Vivo S1 Pro ni kamera dia memang gempak! Dilengkapi dengan kamera depan 32MP (f./2.0) dan kamera belakang 48MP (f/1.8)., AI Quad Camera + 8MP (f/2.2), Super Wide-Angle Camera + 2MP (f/2.4) dan Super Macro Camera + 2MP (f/2.4). Best tak? Bagi AJ super macro tu memnag power. Jelas weh! Selfie camera pulak memang umphh, tak nampak fake dan lebih natural.



Selain tu terdapat ciri keselamatan untuk memudahkan korang unlocked telefon pintar dengan lebih pantas menggunakan fungsi In-Display Fingerprint Scanning dan kapasiti bateri 4500mAh Dual Engine Fast Charging Technology. Bestnya!



Okay macam AJ cakap, semua teknologi ni korang boleh dapatkan dengan hanya memiliki telefon pintar Vivo S1 Pro je! Harganya pasaran pun memang mampu milik RM1,199. So kalau korang tengah cari telefon pintar baru, apa kata korang intai model ni. Dijamin puas hati!

Info lanjut layari : www.vivo.com/my

email signature

1 ulasan

  1. Sally suka betul dengan fungsi AI Makeup dia, lepas tu ada bantuan Pose Master lagi...Auranyaaaaa~

    BalasPadam