Koleksi Ningrat Shawl Sulam dan Bawal Printed Tana Hassan, Gandingan Klasik dan Moden

 ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 


Koleksi Ningrat Shawl Sulam dan Bawal Printed Tana Hassan, Gandingan Klasik dan Moden | Mana nak cari Shawl Sulam dan Bawal Printed di bawah satu bumbung? Jawapannya di Tana Hassan. Bagi mereka yang berhijab, ada yang meminati shawl dan ada juga peminat tudung bawal. Tapi kalau kakak sendiri, dua-dua kakak suka bergantung kepada pakaian dan acara.



Tana Hassan bukanlah nama baru, sebelum ini dikenali sebagai Hijabulous Hassanah sejak dari tahun 2013. Pada tahun ini, Hijabulous Hassanah membuat penjenamaan semula kepada Tana Hassan dan melancarkan koleksi Ningrat di bawah jenama ini. Kalau nak tau, Tana Hassan merupakan pemilik kepada jenama ini sendiri tau!


Koleksi Shawl Sulam Ningrat by Tana Hassan


Shawl sulam bukanlah gaya baru dalam dunia fesyen, tapi sekarang ni shawl sulam dah kembali mendapat tempat dan berjaya menarik perhatian generasi masa kini termasuklah kakak sendiri. Jujurnya, kakak memang falling in love sangat dengan koleksi shawl sulam Ningrat ni tau!



Shawl sulam membuatkan si pemakai nampak sangat klasik dan anggun. Kalau nakkan sentuhan tradisional sikit, korang boleh menggayakan shawl sulam ini dengan baju kebaya ataupun baju kurung. Terdapat beberapa corak sulaman dan warna yang boleh korang pilih daripada koleksi Ningrat ini. Yang kakak pakai ni, Sulam Melati kod Grapes.



Materialnya pula ialah Chiffon Georgette yang sangat mudah dibentuk dan flowy je bila dipakai. 


Bawal Printed Ningrat by Tana Hassan


Bagi mereka yang kurang menggemari shawl sulam, Tana Hassan juga ada koleksi Bawal Printed. Yang menariknya corak bawal printed ini direka sendiri oleh Tana Hassan. So, coraknya limited edition. Kiranya, yang beli dari Tana Hassan je ada corak ni tau!



Material Bawal Printed ni ialah Dull Satin. Kainnya memang sangat lembut dan mudah dibentuk. Selain tu, satinnya ringan dan sejuk bila dipakai. Lepas tu nak tau apa yang best? Bawal ni sangat mudah digosok. Sebagai orang yang terlebih "rajin" macam kakak ni kan, material easy iron ni memang kakak suka tau! Hahahahaha.



Kat bawah ni kakak share sikit cara menggayakan koleksi Ningrat Shawl Sulam dan Bawal Printed Tana Hassan. Sapa nak tutorial boleh request, InsyaAllah nanti kakak kongsikan kat socmed kakak okay!


@ayuerejaluddin Korang geng shawl atau geng bawal? Kakak tak tau la nak pilih mana, dua-dua kakak geng! So kalau korang nak dapatkan shawl sulam ataupun bawal printed, boleh beli dengan @TanaHassan_. Banyak pilihan menarik tau! So kakak kongsikan dengan korang 4 cara nak menggayakannya. Cukuplah 4 gaya setiap satu, kang korang minta tutorial jenuh kakak nak explained! 😂 #fypã‚· #shawl #bawal #fashion #style #hijab #hijabstyle #ningrat #tanahassan ♬ original sound - ayuerejaluddin



So kat mana nak dapatkan koleksi Shawl Sulam dan Bawal Printed Tana Hassan ni? Sekarang ni dengarnya Tana Hassan ada harga promo tau. Cepat dapatkannya sekarang.


Instagram : https://instagram.com/tanahassan_

Facebook : https://www.facebook.com/TanaHassan

Tiktok : https://www.tiktok.com/@tanahassan_

Shopee : Tana Hassan


Tiada ulasan