WW #53 : Lipas Terbang!!!!!


ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA



Tersengih AJ bila Mr.JR duk tag kat gambar ni.....
AJ memang lemah kalau dengan menatang bernama lipas ni...
Nak pulak lipas terbang...
Memang lari tak cukup tanah wooo........

P/s : GELI!

23 ulasan

  1. pun benci sgt2...
    lipas musuh dr dulu sampai sekarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang merayap tu ampun lagi....
      Yang terbang..... Perghhh meremang!
      Hehehehe.... ⊙﹏⊙

      Padam
  2. hihihi..kita okay je dgn lipas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wahhhh....
      AJ menatang lain ok...
      Lipas memang big NO.....
      Heheheh....

      Padam
  3. JANGAN KATA ORANG POMPUAN.. ANG LELAKI PON KADANG2 LARI JUGA.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hilang macho gara-gara lipas kan...
      Hehehehe....

      Padam
  4. lipas akak ok lagi, jangan cicak...itu sangat gelisss ok.... iolss geliss ek...

    BalasPadam
  5. lagi menyampah kalau dia terbang pas tu singgah kat muka time kita tgh sedap tido...yewww....bagai terasa sekarang ni kaki dia kat pipi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Melompat terus kak....
      Langsung tak boleh tidur lepas tu kan.....
      Hehehehe...

      Padam
  6. Sama lah. Tak suka lipas terbang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang terbang memang musuh utama...
      Heheheh...

      Padam
  7. Samalah... .sangat geli dgn lipas, nak2 klu yg sedang terbang tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah kak...
      AJ nampak yang terbang, AJ lari dulu.....
      Hahahahaha.... (*^﹏^*)

      Padam
  8. Erkkk.. Yg versi terbang tu ngeri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tersangatlah ngeri.....
      Kalau hinggap kat kite, mau menjerit histeria wooo......
      Hahahaha... (*^﹏^*)

      Padam
  9. memang pun..dah la busuk..heheh

    BalasPadam