Program Sahabat Negaraku untuk pengguna Kad Prabayar Negaraku Mpay Mastercard - Langkah Bijak Berbelanja

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Selepas sesi pengenalan Program Kad Prabayar Negaraku Mpay Mastercard kerjasama dari Managepay Systems Berhad (Kumpulan MPay) dan Kelab Sahabat Persaudaraan (KSP) yang diadakan pada hujung bulan lepas. Sekali lagi AJ dijemput untuk menghadiri majlis merealisasikan Program Sahabat Negaraku yang diadakan di Kelab Darul Ehsan.



Semasa majlis ini Dr. Zamri dari KSP  dan wakil dari Mpay telah menjelaskan dengan lebih terperinci mengenai Program Kad Negaraku dengan menjemput beberapa buah badan bukan berkanun (NGO) untuk turut sama menyokong dan mendaftar dengan Program Sahabat Negaraku ini. Sekurang-kurangnya 15 NGO dengan keahlian lebih 12 ribu orang datang Rabu lepas.

Di bawah Program Sahabat Negaraku pelbagai aktiviti bakal dilaksanakan dan dimulai dengan Program Kad Prabayar Negaraku Mpay Mastercard. Melalui program ni KSP mensasarkan 200 ribu pengguna kad melalui NGO yang terdapat di seluruh Negara terutama ahli-ahli NGO yang menetap disekitar Lembah Klang. Melalui kerjasama ini juga KSP berharap dapat menyemarakkan semangat Negaraku dengan penganjuran aktiviti-aktiviti kemasyarakatan.



Program Kad Prabayar Negaraku Mpay Mastercard akan diperkenalkan secara konsisten di seluruh negara dan dimulakan di Selangor dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur untuk memastikan rakyat dan ahli-ahli NGO memahami konsep dan hasrat program ini. Kad ini merupakan kad sara diri digital yang memberikan peluang kepada pemegang kad untuk menikmati produk dan perkhidmatan dengan harga yang lebih jimat.

AJ rasa zaman sekarang ni semua orang dah mula ambik langkah bijak berbelanja kan? So pada AJ inisiatif wujudnya kad ini sememangnya bertepatan dengan rakyat dan juga ahli-ahli NGO. Dengan kad ini, bukan boleh beli barang dengan harga yang murah tapi boleh digunakan untuk membuat pembelian secara online, menonton wayang, berhibur bersama keluarga di taman tema, pindahan wang dan sebagainya. Yang lagi menarik, pihak Mpay akan sentiasa menawarkan secara bulanan penjimatan bagi produk-produk terpilih dan bersesuaian dengan pengguna kad.




Banyak sebenarnya kelebihan bila NGO mendaftar di bawah Program Sahabat Negaraku dan menjadi pengguna di bawah Program Kad Prabayar Negaraku Mpay Mastercard ni. So nak tau lebih lanjut boleh hubungi :

Ketua Kelab Sahabat Persaudaraan, Pn Farina Abd Razak : 017-3921711
Unit Media KSP : Metts Mohd Nor : 019-3660168
Email : mediasp.ksp@gmail.com
www.sahabatpersaudaraan.org

Managepay System Berhad
Ms Tan Cjia Wei : 016-2337678
Email : chiawei.tan@mpsb.net

Kad Prabayar Negaraku Mpay Mastercard bakal dilancarkan sepenuhnya menjelang 2018, dijangka bulan Januari 2018. Sama-sama kita nantikan. 

P/s : Zaman sekarang, lagi banyak boleh jimat lagi bagus.

3 ulasan

  1. Stuju !! Selagi blh jimat..kita mesti nak punya..supaya kehidupan rakyat lebih sejahtera gittew..

    BalasPadam
  2. Wahhh menarik kad ni, tak sabar tunggu pelancarannya.

    BalasPadam
  3. tak faham. pakai kad tu akan dapat special diskaun ke?

    BalasPadam