Rawatan Rehabilitasi Dengan Harga Terendah di iREHAB

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Dengan penularan pandemik Covid-19 ni, kakak percaya ramai yang takut nak keluar rumah, lagi-lagi bila kena ke hospital. Walaupun dengan kawalan SOP yang ketat, ramai yang tetap memilih langkah berhati-hati kan? Nak pulak sekarang ni kebanyakkan hospital terutamanya hospital kerajaan perlu mengurangkan bilangan pesakit yang perlu mendapatkan rawatan dalam satu-satu masa. 



Bagaimana pulak dengan mereka yang perlu menjalani sesi rawatan rehabilitasi terutamanya mereka yang menghidap stroke? Kita semua tau pesakit stroke memang memerlukan sesi rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy


Jangan risau! Korang masih boleh meneruskan rawatan rehabilitasi dengan harga terendah di iREHAB yang merupakan bukan 1 nama asing lagi. Inisiatif ini diambil untuk membantu mereka yang memerlukan rawatan terus mendapat rawatan rehabilitasi yang sewajarnya di musim pandemik ini. 

Bagaimana? 

Korang Cuma perlu menunjukkan kad temujanji hospital dengan tarikh yang korang hadiri atau perlu hadiri untuk mendapatkan harga diskaun. Mudah kan? 

Jangan tunggu lagi, hubungi iREHAB di talian 012-9061690 atau 017-9880324 untuk membuat temujanji (tertakluk kepada terma dan syarat

Untuk maklumat lanjut : FB : https://www.facebook.com/irehab.neurocare/

#irehab #onestoprehab #physiotherapy #occupationaltherapy #speechtherapy #neurologicalrehabilitation

email signature

1 ulasan

  1. Because we care. Betul la.. Kalau tak, dorang tak offer harga rendah...

    BalasPadam