Rebranding ayuejean Kepada Ayue Rejaluddin

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Rebranding ayuejean Kepada Ayue Rejaluddin - Okay, just a quick update. Setelah 11 tahun dikenali dengan nama ayuejean, hari ni kakak nak rebranding blog dan semua media sosial dari ayuejean kepada Ayue Rejaluddin.


Sebenarnya dah hampir setahun lebih jugak kakak pertimbangkan untuk rebranding. Yelah, orang dah kenal kita dengan nama tu kan, so dalam kepala kakak ni duk fikir itu dan ini. Akhirnya, setelah kakak fikirkan masak-masak dan sehabis baik, kakak buat keputusan untuk menukar nama dan rebrandingkan diri kepada Ayue Rejaluddin. Alhamdulillah. Itulah yang lebih afdal!

Tapi buat masa ni email lama masih lagi ada, tapi kakak dah mula divert sikit demi sedikit ke alamat email baru, actually tak baru sangat la, email ayuerejaluddin@gmail.com tu memang lama dah wujud pun. Hehehehehe.  InsyaAllah soon semuanya akan beralih ke Ayue Rejaluddin.

Rebranding ni, macam biasalah ada pro dan cons dia. Tapi takpe, sekejap je pun huru-hara. Lepas dah selesai semua okaylah. Buat masa ni kakak tak tau macam mana kalau orang klik dari entri lama, dia redirect ke tak ke ayuerejaluddin.com, kakak tak pasti. Tapi takpe la, nanti lelama okay la tu kot kan.

Okay ni dia link baru untuk blog dan media sosial kakak :

Twitter : ayuerejaluddin
Email : ayuerejaluddin@gmail.com

Moral of the story? Aku penah MUDA dan TAK BERAPA CERDIK! 😂


4 ulasan

  1. jangan la kata diri sendiri bodoh.. anggap ia satu pengajaran yang Allah dah aturkan. Lesson learned dan harap ia memberi pedoman pada orang lain yang mungkin sekapal dengan ayue... All the best!

    BalasPadam
  2. tak pe kak.. slow slow.. inshaAllah nnti smuanya akan okay. smoga Allah prmudahkan segala urusan akak.

    BalasPadam