Pengenalan kepada Program Kad Prabayar Negaraku Mpay Mastercard

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Program Kad Prabayar Negaraku Mpay MasterCard kini diperkenalkan secara rasminya dengan kerjasama Managepay Systems Berhad (Kumpulan MPay) dan Kelab Sahabat Persaudaraan (KSP) pada hari Selasa yang lepas.


Program ini merupakan salah satu program yang mendapat sokongan penuh daripada Pejabat Perdana Menteri pada September 2017 dan Kumpulan MPay pula diberikan sokongan penuh untuk mengeluarkan Wallet Mpay dan Kad Prabayar bertemakan Negaraku mengikut saranan YAB Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Razak.

Menurut Pengasas KSP Dr. Mohd Zamri Noordin, program ini akan dilaksanakan secara lebih serius untuk menghubungkan pihak kerajaan, rakyat, badan berdaftar seperti NGO dan Koperasi dalam era digital secara eksklusif. Kerjasama dengan Kumpulan Mpay pula bermanfaat dalam mengetengahkan idea dan kepakaran golongan profesional bagi membentuk program kemasyarakatan yang berkualiti untuk dikongsi oleh seluruh rakyat Malaysia.



Ciri baharu yang diperkenalkan melalui program ini membolehkan rakyat termasuk ahli-ahli NGO dan Koperasi untuk menderma dan membantu antara satu sama lain secara terus dan juga boleh mendidik masyarakat ke arah pengguna yang bijak dan berhemah melalui aplikasi yang disediakan.

Yang lagi menarik, terdapat pelbagai baucer tunai dan diskaun yang ditawarkan untuk pengguna kerana kad ni diwujudkan bagi membantu rakyat berkeperluan untuk mengurangkan beban / perbelanjaan.



Nak tau info lanjut mengenai program Kad Prabayar Negaraku MPay Mastercard yang akan dilancarkan Disember nanti boleh layari : www.kadnegaraku.com

P/s : Dari apa yang AJ dengar, nampak banyak juga manfaat kad ni. Sama-sama kita nantikan...

2 ulasan