Pandu Lalu Pertama Texas Chicken di Lembah Klang @ Shell Sunway Mentari, PJS 8/9

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Berita baik untuk penggemar Texas Chicken di Lembah Klang! Kalau tahun lepas Texas Chicken melancarkan Pandu Lalu pertama di Sungai Petani, kini korang boleh membeli hidangan kegemaran korang di Pandu Lalu pertama Texas Chicken di Lembah Klang yang telah dirasmikan pembukaannya di Stesen Shell Sunway Mentari, PJS 8/9 pada 27 Jun 2019. Yang bestnya kan, ianya beroperasi 24 jam okay!


AJ sendiri berpeluang turut serta dalam upacara pelancaran stesen pandu lalu ni yang turut dimeriahkan oleh Pengerusi Envictus International Holdings sendiri iaitu Dato' Jaya Tan. Menurut beliau sebanyak 50 buah cawangan Texas Chicken telah dibuka oleh Envictus International Holdings dan pada tahun 2019, 5 lagi cawangan baru termasuk pandu lalu di Sunway Mentari telah dibuka.



Hari pelancaran tu memang meriah, kitorang sempat dihiburkan dengan persembahan pancaragam dan berpeluang menyertai acara flag-off kenderaan pertama masuk kat pandu lalu tu tau!



Jom AJ nak cerita sikit apa yang best pasal Texas Chicken Sunway Mentari ni. esok lusa, korang bolehlah singgah.

AJ suka betul dengan Texas Chicken di Sunway Mentari ni sebabnya, kawasan ni sangat strategik. Berdekatan dengan stesen BRT dan juga pusat membeli belah Sunway Pyramid. Di sekitarnya juga terdapat beberapa buah kawasan perumahan.

Selain tu, Texas Chicken Sunway Mentari berkeluasan 3,500 persegi dan boleh memuatkan sehingga 146 orang pelanggan dalam satu-satu masa. Kalau korang takde masa nak lepak ataupun beratur beli makanan favourite korang, pandu lalu kan ada! Lepas isi minyak ke, balik keje ke boleh terus lalu dan order je! Sekarang kan semua nak cepat dan pantas.

Pastu yang lagi best, AJ dah mention awal-awal tadi Texas Chicken ni beroperasi 24 JAM! Ye korang, 24 Jam, kalau lapar tengah-tengah malam, korang waze je Shell Sunway Mentari, sekelip mata je waze tu bawak korang kesini.


Nak tau lebih lanjut mengenai Texas Chicken, menu ataupun outlet terbaru? Boleh follow info yang AJ sertakan kat bawah ni okay!

Texas Chicken (Malaysia) Sdn. Bhd. (986113-P)
Website : www.texaschickenmalaysia.com
Instagram : @texaschickenmalaysia
Alamat : Level 3, Lot 11, Jalan 225, Section 51A,
46100, Petaling Jaya, Selangor


P/s : Favourite AJ? Chocolate Lava!

4 ulasan

  1. Ramai tak tahu yg ayam texas antara yang sedap berbanding jenama lain..

    BalasPadam
  2. amboi..kelas tau..texas chicken pun dh ada drive thru, dkt plak tu ngan umah..suka la asben akak ni..feveret dia texas chicken ni..

    BalasPadam
  3. amboi..kelas tau..texas chicken pun dh ada drive thru, dkt plak tu ngan umah..suka la asben akak ni..feveret dia texas chicken ni..

    BalasPadam