KOPETRO Travel & Tours Sdn Bhd Hadiahkan Cuti Sakan!

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


KOPETRO Travel & Tours Sdn Bhd Hadiahkan Cuti Sakan! | Wahhhh seronoknya dapat hadiah percutian! 27 Oktober 2022 yang lepas, KOPETRO Travel & Tours Sdn Bhd telah menghadiahkan pakej percutian bernilai RM15,000 kepada 15 orang pemenang yang telah menyertai cabutan bertuah bermula 1 Julai sehingga 30 September 2022 yang lepas.



Majlis yang bertempat di Flora Terrace telah dihadiri sendiri oleh para pemenang dan disampaikan sendiri oleh pihak KOPETRO.




Tapi kan, uniknya penyampaian hadiah kepada 15 orang yang bertuah juga dilakukan secara cabutan bertuah tau. Kiranya bertuah lagi bertuah. Haaaa gittewwww! Kakak pun berpeluang jadi antara yang bertuah mewakili pemenang yang tak dapat menghadirkan diri. Merasalah kejap jadi orang bertuah, sebab selalunya kalau cabutan bertuah, kakak tak berapa nak bertuah! Hehehehe.



Hadiah yang ditawarkan juga best-best antaranya, hadiah utama pakej percutian 3H2M ke Bali, Krabi dan Langkawi, pakej penginapan dan tiket taman tema ke beberapa lokasi terkenal seperti Scapes Genting Highland, Lexis Port Dickson, Legoland, Sunway Lagoon dan banyak lagi!


Para pemenang dan wakil bersama Ketua Pegawai Operasi Bahagian Pelancongan dan Riadah Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO), Encik Hasnoal Idris.

Seronoknya, memang betul-betul Cuti Sakan! Tahniah kakak ucapkan kepada semua pemenang. Macam tu rupanya perasaan jadi pemenang cabutan bertuah ek, dapatlah kakak amik aura sikit, kot-kot lepas ni dapat jadi pemenang cabutan lain, kalau ade lagi. Hehehehehe.



Menurut Ketua Pegawai Eksekutif KOPETRO, Ahmad Shakir Ahmad Ubaidah, 


“Kempen ‘Cuti Sakan Bersama KOPETRO Travel’ adalah inisiatif yang diambil bagi mempromosikan tempat-tempat pelancongan yang menarik di dalam dan luar negara. Seterusnya memacu pendapatan negara dalam usaha kerajaan untuk meningkatkan ekonomi menerusi industri pelancongan. Peralihan ke fasa endemik memberikan harapan baharu terhadap sektor perniagaan lebih-lebih lagi industri pelancongan yang teruk terkesan sewaktu pandemik Covid-19 melanda dunia."


Sekali lagi, tahniah semua! Selamat bercuti okay.


Info lanjut mengenai KOPETRO Travel & Tours dan pakej percutian menarik layari :

Website : www.kopetrotravel.com.my


Tiada ulasan