Peluang Pekerjaan dengan iREHAB

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Sejak awal PKP dijalankan, ramai yang dah mula hilang pekerjaan. Keadaan ni sangat merunsingkan, yelah dengan komitmen yang bermacam-macam tu lagi. Tapi kakak ada berita baik untuk korang!


iREHAB membuka peluang pekerjaan untuk mereka yang terjejas di luar sana. Kalau korang takda pengalaman pihak iREHAB akan memberikan latihan dalam membantu korang melaksanakan tugas menjaga warga emas yang memerlukan bantuan. 

Kursus dan latihan penjagaan ni agak singkat, hanya dalam 1 hari sahaja. iREHAB bukan hanya menawarkan kursus serta latihan secara teori tetapi juga secara praktikal di iCenter atau iHome. Jadi mereka yang mengikuti kursus dan latihan ini boleh mempraktikkan apa yang telah dipelajari. Menarik kan? 

Yuran untuk Kursus dan Latihan ni cumalah RM 70 dan selepas sahaja tamat latihan, korang berpeluang untuk bekerja dengan iREHAB. Bagi kakak, peluang ni merupakan peluang keemasan untuk korang kat luar sana. 


Untuk maklumat lanjut mengenai peluang pekerjaan dan kursus latihan yang ditawarkan korang boleh menghubungi iREHAB di talian 017-9880324 atau 012-9061690



email signature

Rawatan Rehabilitasi Dengan Harga Terendah di iREHAB

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 

Dengan penularan pandemik Covid-19 ni, kakak percaya ramai yang takut nak keluar rumah, lagi-lagi bila kena ke hospital. Walaupun dengan kawalan SOP yang ketat, ramai yang tetap memilih langkah berhati-hati kan? Nak pulak sekarang ni kebanyakkan hospital terutamanya hospital kerajaan perlu mengurangkan bilangan pesakit yang perlu mendapatkan rawatan dalam satu-satu masa. 



Bagaimana pulak dengan mereka yang perlu menjalani sesi rawatan rehabilitasi terutamanya mereka yang menghidap stroke? Kita semua tau pesakit stroke memang memerlukan sesi rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy


Jangan risau! Korang masih boleh meneruskan rawatan rehabilitasi dengan harga terendah di iREHAB yang merupakan bukan 1 nama asing lagi. Inisiatif ini diambil untuk membantu mereka yang memerlukan rawatan terus mendapat rawatan rehabilitasi yang sewajarnya di musim pandemik ini. 

Bagaimana? 

Korang Cuma perlu menunjukkan kad temujanji hospital dengan tarikh yang korang hadiri atau perlu hadiri untuk mendapatkan harga diskaun. Mudah kan? 

Jangan tunggu lagi, hubungi iREHAB di talian 012-9061690 atau 017-9880324 untuk membuat temujanji (tertakluk kepada terma dan syarat

Untuk maklumat lanjut : FB : https://www.facebook.com/irehab.neurocare/

#irehab #onestoprehab #physiotherapy #occupationaltherapy #speechtherapy #neurologicalrehabilitation

email signature