Buffet Ramadan 2022 | Me'nate Steak Hub : Mubarak Iftar Platter dan Mubarak Iftar Nate-Box

 ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 


Buffet Ramadan 2022 | Me'nate Steak Hub : Mubarak Iftar Platter dan Mubarak Iftar Nate-Box | Pejam celik tak lagi beberapa hari je lagi kita nak menyambut bulan Ramadan. So arini kakak nak berkongsi dengan korang 1 lagi tempat menarik untuk korang berbuka puasa iaitu Me'Nate Steak Hub yang akan bermula pada 4 April sehingga 1 Mei 2022 nanti.



Bagi peminat stik, korang boleh mencuba menu iftar di Me'nate Steak Hub yang terbaru dan berlainan dari sajian Ramadan sebelum ni dimana mereka telah memperkenalkan hidangan istimewa Mubarak Iftar Platter untuk dine-in dan Mubarak Iftar Nate-Box untuk take-away/delivery. Kakak sendiri berpeluang merasa sendiri menu istimewa ni semasa Ramadan Preview baru-baru ni.


Mubarak Iftar Platter


Yang menariknya juga untuk Ramadan kali ni, korang yang membeli pakej Mubarak Iftar Platter boleh menikmati Mini Buffet Appertisers & Desserts dengan pelbagai pilihan menu pembuka selera dan pencuci mulut secara percuma! Tema yang ditampilkan oleh Me'nate Steak Hub tahun ini ialah kekeluargaan dalam suasana baru dan norma baru yang lebih segar dan santai. Bila menikmati Mubarak Iftar Platter ni, memang terasa dekat sangat dengan keluarga ataupun rakan-rakan sebab kita berkongsi hidangan yang sama. Tak gitu?



  • Heavenly Me'nate (RM580)
Steamed Persian Rice, BBQ Wagyu Beef Ribs, Persian style grain Fed Ribeye, Half BBQ Spring Chicken, Pepperoni Pizzadillas, BBQ Beef Nachos, mammamia Beef Carbonara, Seafood Aglio Olio, Papadom & condiments.




  • Heavenly Lamb (RM530)
Steamed Persian Rice, Persian style lamb Shoulder, Mediterranean lamb Shank, Persian style Lamb Leg, Pepperoni Pizzadillas, BBQ Beef Nachos, mammamia Beef Carbonara, Seafood Aglio Olio, Papadom & condiments.




  • Heavenly Ribs (RM480)
Steamed Persian Rice, BBQ Grain Fed Beef ribs, Meduterranean Lamb Ribs,, Pepperoni Pizzadillas, BBQ Beef Nachos, mammamia Beef Carbonara, Seafood Aglio Olio, Papadom & condiments.





Sepanjang Ramadan nanti, kesemua cawangan Me'nate Steak Hub akan menyediakan beberapa lagi menu istimewa antaranya Steamed Persian Rice, Full slab BBQ Wa'gyu/Angus Beef Ribs, Persian Style Grilled Ribeye Steak, Mediterranean Braised Lamb Shank, Persian Style Braised Whole Lamb Shoulder, Roasted BBQ Chicken, Sahawiq, Pepproni Pizzadillas, Nachos BBQ Beef, Mammamia Beef Carbonara Pasta,Seafood Aglio E Olio Pasta. Korang juga boleh memilih pelbagai pilihan minuman dalam jug seperti Cha bang, Orange Sunset, House-made Chrysanthemum dan Watermelon Mint.



Selain tu korang boleh nikmati pelbagai jenis hidngan daging seperti Daging Harimau Melalak, Rendang Tok ataupun Lamb Shabu. Antara 3 ni kan, Lamb Shabu paling kakak suka! Sedap gila, rasa dia macam manis-manis butter camtu.


Me'nate Steak Hub juga masih lagi menyediakan semua menu-menu ala carte lain yang mengikut buku menu standart Me'nate semasa Ramadan nanti.


Mubarak Iftar Nate-Box




Nak berbuka di rumah dengan hidangan Me'nate? Korang boleh menempah sajian Mubarak Iftar Nate-Box yang menyediakan 3 pilihan iaitu :


  • Nate-Box Heavenly Me'nate (RM470)
Steamed Persian Rice, BBQ Wagyu Beef Ribs, Persian style grain Fed Ribeye, Half BBQ Spring Chicken, Papadom & condiments.

  • Nate-Box Heavenly Lamb (RM430)
Steamed Persian Rice, Persian style Lamb Shoulder, Mediterranean Lamb shank, persian Style Lamb Leg, Papadom & condiments.

  • Nate-Box Heavenly Ribs (RM360)

Steamed Persian Rice, BBQ Grain Fed Beef Ribs, Mediterranean Lamb Ribs, Papadom & condiments.


Setiap Nate-Box ini dihidangkan dengan pelbagai daging stik premium dan halal dan  boleh dinikmati oleh 4 ke 5 orang untuk 1 box.




Promosi Pembelian Awal


Berita baik! Kalau korang membuat pembelian sebelum 31 Mac 2022, korang layak mendapatkan diskaun 15% tau.




Tawaran Menarik Bagi Syarikat Korporat


Terdapat juga pakej menarik yang ditawarkan bagi syarikat-syarikat korporat yang ingin mengadakan jamuan Korporat Ramadan untuk staff.


Program CSR


Bagi syarikat korporat yang ingin melaksanakan program CSR dan Amal Jariah di bulan Ramadan, Me'nate juga menyediakan peluang dengan Pakej Infak istimewa bertemakan "Sesekali Kita Infak Makanan Premium" untuk diagihkan kepada golongan Asnaf/Tahfiz/Anak yatim yang memerlukan untuk berbuka puasa. antara pakej yang ditawarkan ialah :


  • Pakej Infaq Platinum (300-500 pax)
  • Pakej Infaq Gold (200-250 pax)
  • Pakej Infaq Silver (100-150 pax)


Bagi syarikat yang berminat boleh menhubungi pegawai perhubungan korporat Me'nate di talian : 019-4771047.


Tiada ulasan