Buffet Ramadhan 2023 | Hidangan 1001 Rasa di The Grand Campbell Hotel

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 


Buffet Ramadhan 2023 | Hidangan 1001 Rasa di The Grand Campbell Hotel | Tak lama je lagi kita dah nak menyambut bulan Ramadhan, so arini kakak nak share dengan korang menu sajian berbuka puasa dari The Grand Campbell Hotel yang terletak di Kompleks Campbell, Jalan Tuanku Abdul Rahman. Buffet Ramadhan The Grand Campbell pada tahun ini bertemakan Hidangan 1001 Rasa. Terdapat lebih kurang 100 hidangan yang boleh korang pilih sekiranya korang berbuka puasa disini.




Kakak suka sangat dengan lauk-pauk yang dihidangkan sebab kebanyakan menunya sajian kampung. Masa kakak ngan mak pegi preview baru-baru ni, kakak sempat mencuba beberapa jenis hidangan antaranya masak lemak daging salai, paru goreng berlada dan sambal udang. Mak pulak cuba ikan bakar dan bubur pulut hitam. Kalau nak tau, mak kakak ni bab makan, kalau tak best memang dia cakap tak best! Tapi kat sini, LULUS! Dia siap ajak kakak repeat masa bulan puasa nanti tau.




Dan tak lupa, di The Grand Campbell Hotel juga ada menyediakan kambing bakar! Tak lengkap rasanya Buffet Ramadhan tanpa kambing bakar kan?




Sepanjang bulan Ramadhan nanti, selebriti Chef Dee atau lebih dikenali sebagai Dee Jangan Ketawa akan menghiburkan pengunjung yang berbuka puasa di The Grand Campbell Hotel. Kakak pasti korang semua takkan kering gusi dengan telatahnya.





Harga Buffet Ramadhan Hidangan 1001 Rasa di The Grand Campbell Hotel

RM 78 (Dewasa)
RM 55 (Kanak-Kanak)
Beli 10 PERCUMA 1*





Pakej penginapan di The Grand Campbell Hotel sepanjang Bulan Ramadhan


Selain dari berbuka puasa, pengunjung juga boleh memilih untuk menginap di The Grand Campbell Hotel tau sebab sepanjang bulan Ramadhan nanti korang boleh mendapatkan harga promosi dari RM150 untuk Bilik Superior (termasuk sahur untuk 2 orang) dan RM300 untuk Bilik Superior (termasuk sahur dan berbuka puasa untuk 2 orang).




The Grand Campbell Hotel mempunyai 153 buah bilik iaitu Bilik Superior, Bilik Deluxe dan Bilik Eksekutif. Mereka juga mempunyai tiga bilik Seminar dan satu ruang majlis tertutup yang boleh memuatkan 100 orang. Di samping itu, The Grand Campbell Hotel juga akan memperkenalkan ruang majlis terbuka (open event space) yang boleh memuatkan sehingga 4,000 orang di Tingkat Empat, Kompleks Campbell.


Kedudukan lokasi Hotel yang strategik di mana ia berhampiran dengan Jalan Tuanku Abdul Rahman dan Kompleks Sogo menjadikan The Grand Campbell Hotel tumpuan bagi semua lapisan masyarakat terutamanya ketika bulan Ramadhan dan musim perayaan. So, kalau korang nak cari the good spot untuk stay sambil berbuka puasa dan shopping untuk musim perayaan nanti, apa kata korang hubungi The Grand Campbell Hotel dan book sekarang!

Tiada ulasan