Wani Korbankan Kerjaya Demi Menjadi USAHAWAN AINAA Beauty

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA 


Wani Korbankan Kerjaya Demi Menjadi USAHAWAN AINAA Beauty | Besar pengorbanan yang diambil oleh sosok bernama Syazwani Binti Sa'adun atau lebih dikenali sebagai Wani ni. Bukan senang nak tinggalkan sesuatu kerjaya yang disayangi. Sedih memang sedih, tapi dengan berkat sokongan keluarga dan orang yang terdekat, Wani sanggup melepaskan jawatan Penolong Pegawai Perubatan yang disandang sekian lama untuk berniaga. Menurut Wani, jodoh dalam berniaga lebih kuat.






Wani mula mengenali dan menceburi bidang perniagaan AINAA Beauty pada tahun 2018 secara sambilan. Pada mulanya Wani mencuba produk AINAA Beauty kerana mengalami masalah acne breakout. Dah alang-alang mencuba dan dapat melihat keberkesanan produk itu sendiri, Wani mendaftar sebagai usahawan untuk berkongsi mengenai produk itu sendiri. 


Bermula tahun 2021 Wani amik keputusan untuk menceburi AINAA Beauty secara lebih serius dan fokus pada satu kerjaya sahaja. Keputusan yang diambil ini berdasarkan keyakinan terhadap jenama AINAA Beauty itu sendiri setelah berkecimpung selama 6 tahun.


Bagi Wani, keputusan untuk meninggal kerjaya tetap sebagai Penolong Pegawai Perubatan merupakan suatu keputusan yang sukar tetapi bukanlah keputusan yang tidak baik. Wani beranggapan untuk lebih maju kehadapan beliau perlu mengambil langkah yang besar dan berani demi mengubah nasib diri dan keluarga.


Kenapa Wani memilih AINAA Beauty?


Wani memilih AINAA Beauty kerana beliau ingin mencabar diri dan nampak potensi yang besar dalam bisnes selain ingin meningkatkan karier peribadi. Wani juga yakin dengan circle AINAA Beauty kerana nampak sendiri perjuangan Encik Hafiz Mahamad sebagai founder bukanlah untuk mengaut keuntungan semata-mata. Tetapi lebih kepada untuk membantu para usahawan dan agent untuk mempertingkatkan kemahiran diri dan membantu mencari solusi dalam menghadapi sesuatu cabaran.


Selain itu, kelainan yang diterapkan dalam team AINAA Beauty seperti team bonding, cara mereka berkongsi manfaat, cara mereka mengasah kemahiran dan kekuatan masing-masing juga antara faktor yang membuatkan Wani setia dengan AINAA Beauty.




Wani sekarang ada ratusan agent di bawah #NSAwaniSquad dengan dibantu oleh 2 orang staff di bawah syarikatnya.


"2023 Wani nak jadi usahawan yang MERAWAT TARAF KEHIDUPAN ORANG RAMAI"


Program Usahawan AINAA Beauty


Bermodalkan serendah RM200 stokis dan agent AINAA Beauty bukan sahaja menjadi pengguna setia produk AINAA, malahan mampu menjana pendapatan sendiri. Dengan sokongan dan bimbingan daripada founder AINAA Beauty, para USAHAWAN AINAA Beauty akan didedahkan dengan sistem pengurusan yang betul serta sistematik. Beliau juga turut berkingsi mengenai kepimpinan organisasi AINAA Beauty.





Malaysia Baru Peluang Perniagaan Baru


Bersempena tahun baru, AINAA Beauty telah memperkenalkan Malaysia Baru Peluang Perniagaan Baru dimana Para USAHAWAN AINAA Beauty diberikan bimbingan untuk menjadi usahawan berjaya,  from zero to hero. Para Usahawan juga akan sentiasa disuntik dengan semangat dan kesedaran secara konsisten bagi mengekalkan momentum sebagai USAHAWAN AINAA Beauty yang lebih berjaya. 


Selain berjaya, Encik Hafiz Mahamad juga berharap suatu hari nanti ada antara USAHAWAN AINAA Beauty ini sendiri berjaya membuka cawangan Klinik Aestetik dengan kepakaran doktor aestetik di bawah jenama AINAA Clinic.


Selaras dengan moto AINAA Beauty "Kejayaan Demi Kebahagiaan" Hafiz juga inginkan stokis dan agent mereka iaitu USAHAWAN AINAA Beauty untuk sama-sama perolehi kejayaan seterusnya menikmati kebahagiaan. Bukan sahaja untuk diri sendiri malahan untuk orang-orang yang tersayang dan yang berada disekeliling mereka.


Semoga para USAHAWAN AINAA Beauty semakin maju kehadapan.


Tiada ulasan